het dag...

Idag vaknade jag 5 min innan jag skulle gå till jobbet.. som alltid. iaf så vare sjuuukt varmt o jobba ute idag. solen stekte som in i bomben! xO Efter jobbet drog jag hem o slumrade till lite i soffan =) skönt faktiskt. När morsan kom hem drog jag med henne o handlade på coop i vinsta. =P 
Kollade precis på en film "Stekta gröna tomater". Jag måste säga att den hade allt! den va sorglig, rolig o spännande. värt o se .. typ =)


Skulle äntligen träffa jocke !da-man" nu ikv, men ne då dissar han mej o skiter i o svara på mess =) as usual.  Sånt stör mej.. asso jag menar om han inte vill eller orkar träffa mej just idag så kan han väl säga det ist för o skita i mej. o grejen e att jag inte kmr bli sur på han.. har svårt för o bli sur överhuvudtaget xD men men får väl hoppas på att han har en suverän ursäkt.


kolla.. räcker ut tungan åt folk.. inte okej .. =(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0