SAKNAR

Aldrig har jag varit så kär som jag var när jag var med dej. du gjorde mej glad.. det vi hade e något jag aldrig upplevt innan. Du sårade mej en gång.. Minns att jag grät mej till sömns.. Andra gången du sårade mej visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.. För det du sa var så löjligt på nåt sätt.. fattade inte hur du tänkte.. men jag accepterade o höll käft.. FAN! tänker på dej varje kväll innan jag ska sova! har träffat andra killar o så men ingen e som du .. E förbannad på dej för vad du sa,, men jag vet att det e dej jag vill ha! har försökt glömma dej men åt helvete med det! DET GÅR INTE okej?  :'( vet fan inte vad jag ska göra..!  / en olycklig messiw </3


Kommentarer
Postat av: d'§

neeej martiiini gmn :( ! <3 <3 kom ihåg att du alltid har din sexiga kompis Daow som du alltid kan snacka med <3

2010-06-03 @ 23:20:43
URL: http://ballcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0